تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آی تی بیوتیک می باشد
آدرس: تهران - پژوهشکده انرژی شریف - شتاب دهنده آما
0932-9005070
www.itbiotic.ir
کمپین، مجموعه فعالیتهای هدفمندی است که قبلاً با دقت مهندسی شده و در راستای موضوع و هدف مشخصی اقدام می کند.
کمپین برنامه ای جامع و همه جانبه برای فتح ذهن و قلب مخاطبان است
یک کمپین روشی جامع برای تبلیغ می باشد که تمام جوانب آن را در بر میگیرد و به نوعی میشود آن را کامل ترین نوع معرفی یک کالا ، خدمات یا یک برند دانست و برنامهای است که از منظر محتوای پیام، حامل همه جنبههای برند یعنی استراتژیک (Strategic)، مفهومی (Conceptual)، تصویری (Visual) و کلامی (Verbal) باشد.
کمپین 360 درجه یک کمپین جامع میباشدکه همه زمانهای حال، آینده و گذشته برند را در نظر میگیرد.
فراکاو به پشتوانه جایگاه ارزندهای که در زمینه رسانه و همچنین تجارب بسیاری در زمینه رسانه داری دارد در برگزاری کمپین های تبلیغاتی بزرگ و موثر؛ تبلیغات رسانهای به خصوص در رسانه ملی، تبلیغات دیجیتالی، تبلیغات محتوایی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از معدود موسساتی است در ایران که توان برگزاری کمپین های 360 درجه را دارد
کمپین 360درجه توصیه می شود به بسیاری از کسب و کارها و برندهایی که نگاهی جامع و کل نگر به برند خود به عنوان یک سیستم دارند و ترجیح میدهند سکان هدایت و راهبری ارشد این پروژه را نیز به یک نفر بسپارند و میخواهند بصورت یکپارچه وارد فرایند جامع برندینگ شوند.
کمپین دیجیتال
آیتی بیوتیک با دردست داشتن ابزارهای مانند «طراحی و توسعه سایت» «موبایل وب» «موبایل اپلیکیشن» «بازاریابی محتوایی» «سئو» «شبکههای اجتماعی» «ایمیل مارکتینگ» «کمپین دیجیتال» «بازاریابی ویروسی» «برنامهریزی و خرید رسانه تبلیغاتی دیجیتال» «ریپورتاژ آگهی».دیجیتال، شبکههای اجتماعی توانایی برگزاری کمپین هایی در فضای دیجیتال را دارد و با توجه به داشتن تجارب ارزشمند در این زمینه ها همهی این راهکارها را میتواندبا بهترین کیفیت و همگام با فنّاوریهای روز دنیا دریافت کند.
کمپین شبکه های اجتماعی
ما در عصری زندگی می کنیم که از انواع تبلیغات و پیام ها اشباع شده است
حجم تبلیغات هر سال نزدیک به دو برابر افزایش می یابد اما ذهن انسان ها همان ظرفیت پذیرش قبلی را دارد. سوشال مدیا مارکتینگ بر پایه مشارکت دو طرفه بنا شده است, برنامه های سوشیال مارکتینگ بیشتر بر ایجاد محتوا استوار است که باید به اشتراک گذاشته شود ,اصل مهمی که جایش در سایر تبلیغات خالیست با توجه به گسترش چشمگیر کاربران شبکههای اجتماعی در سالهای اخیر و وجود چند میلیون کاربر ایرانی در این شبکهها، فرصت خوبی برای صاحبان کسب و کار و برندها بوجود آمده تا در آنها محصولات خود را تبلیغ کنند و از آخرین نیازها و دغدغههای مشتریان خود با خبر شوند